Інформаційні матеріали до семінару-брифінгу для громадських інспекторів за темою "Органзація соціально-педагогічного супроводу дітей пільгових категорій". Зміст матеріалів:
Блок І. Нормативно-правова документація
Блок ІІ. Визначення термінів
Блок ІІІ. Соціальний і психологічний супровід дітей пільгових категорій
Блок ІV. Заходи соціального захисту дітей пільгових категорій
Блок V. Про права та обов’язки громадського інспектора
У методичному пораднику представлено інформаційні матеріали стосовно організації систематичної та цілеспрямованої роботи вчителів початкової ланки з обдарованими дітьми. Надано методичні рекомендації щодо напрямків, форм та методів роботи з дитячою обдарованістю.
Для методистів методичних кабінетів, адміністрації закладів, керівників шкільних ПНМК вчителів початкових класів, педагогів початкової ланки, батьків молодших школярів.
Презентация выступления руководителя городской ПНМК учителей художественной культуры Мирошниковой Н.Г. по организации преподавания художественной культуры в 2011-2012 уч.г.
Методичні рекомендації для адміністрації шкіл щодо системи роботи в закладі з виявлення, вивчення та поширення ППД. Висвітлено актуальність проблеми, понятійний калейдоскоп та алгоритм діяльності адміністрації з організації системи роботи з виявлення. вивчення та поширення перспективного пеждагогічного досвіду учителів.
Брошуровані матеріали з теми „ Система роботи в закладі з виявлення, вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду вчителів”. Метою цих рекомендацій є надання допомоги заступникам директорів з НВР щодо організації та функціонування системи роботи в закладі з виявлення, вивчення та впровадження перспективного досвіду вчителів.
В данных рекомендациях представлены методичнские рекомендации по организации и проведению аттестации в 2010-2011 уч.г., а также требования и образцы оформления аттестационных документов.
В брошуре представлен теоретический аспект системы работы в учебном заведении по выявлению. изучению. обобщению и распостранению перспективного педангогического опыта.
Эти материалы были составлены для участников конкурса "Учитель года-2010". Но они могут стать путеводителем для тех, кого волнует вопрос обобщения и презентации опыта работы по профессиональной проблеме.
Надано рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура) у 2010-2011 н.р. Також можна ознайомитися з формами методичної робти, які будуть проведені в місті з учителями данного напрямку.
Рекомендации по организации учебно-воспитательного процесса в начальном звене в 2010-2011 уч. году. Также представлена структура методической работы с учителями начальных классов города в новом учебном году.
Проектування в початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів бо зрозуміло, що бачити, як роблять інші і робити самому – речі абсолютно різні. Всі етапи проектної діяльності учнів початкових класів повинні ретельно контролюватися вчителями, бо і теоретичних, і практичних знань та вмінь в учнів - молодших школярів ще мало. Це з однієї сторони. З іншої, вчителі мають чудову можливість залучити до пошукової, творчої діяльності практично всіх учнів і в першу чергу – дітей з підвищеною навчальною мотивацією.
Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи.
Поява нетрадиційного уроку в арсеналі організаційних форм навчання, як нам думається, обумовлена тим, що застигла форма і структура уроків, визначених дидактичними типологіями, не змогла вмістити всієї учительської творчої ініціативи та учнівської активності. У шкільній практиці при вивченні нового матеріалу вчителі активно використовують нетрадиційні уроки. А які типи нетрадиційних уроків існують ви можете дізнатися з цієї статті.
Відомо, що вчитель працює на особистою проблемою 5 років. Від курсів до курсів. Приїджаючи на курси підвищення кваліфікації, педагог повинен надати докурсове завдання, тобто напрацьоване за міжкурсовий період. Дані рекомендації допоможуть оформити докурсові завдання.
Не завжди є час читати фахову літературу, щоб оформити офіційну документацію. Розроблені методичні рекомендації нададуть можливість з'ясувати, які обов'язкові розділи повинні бути. Разраховано на керівників творчих об'єнань вчителів.