Сайт методиста
 Газимагомедовой Оксаны
Суббота, 27.04.2024, 01:13
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
2010-2011 уч.г [0]
Мини-чат
200
Наш опрос
Вы зашли на сайт как
Всего ответов: 399
Наша кнопка

Если Вам понравилcя сайт, то поставьте нашу кнопку на своем сайте или блоге
Архив записей
Статистика
    Locations of visitors to this page       
Счетчик посещений Counter.CO.KZ

Рейтинг@Mail.ru
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2010 » Февраль » 3 » Інтернет-семінар для вчителів 3-х класів
17:36
Інтернет-семінар для вчителів 3-х класів
Постійно діючий семінар
для вчителів початкових класів

Метод проектів: сутність та умови застосування

Заняття № 1„ Науково-теоретичні аспекти впровадження
методу проектів у роботу вчителя”

Дата проведення: 05.02.2010р.
Форма проведення: семінарське заняття в дистанційному режимі
Учасники: вчителі 3-х класів
Мета заняття:
- впровадження дистанційних технологій в професійну діяльність учителя;
- ознайомлення учасників семінару з суттю сучасного методу проектів та вимогами до учасників під час роботи над проектом;
Завдання:
-поширити обізнаність учасників семінару про проектну технологію як інноваційну, яка забезпечує реалізацію компетентнісно-орієнтованого підходу в навчанні;
-актуалізувати свідоме, ефективне оволодіння вчителями проектно-технологічною діяльністю через організацію її в практиці роботи педагога;
-розвивати у учасників семінару соціальну, комунікативну та інформаційну компетенції;
Девіз семінару: Роби сьогодні те, про що інші будуть думати завтра!

Шановні колеги!

Пропоную Вам провести семінарське заняття „Науково-теоретичні аспекти впровадження методу проектів в роботу вчителя” у дистанційній формі. Семінарське заняття складається з 4 блоків:
І блок. Мотиваційний модуль.
ІІ блок. Презентаційний модуль.
ІІІ блок. Рефлексивний модуль.
ІV блок. Колектор.

Блок І. Мотиваційний модуль.

Щоб учень почувався в школі добре, він має бути впевненим у тому, що у провідній своїй діяльності – ученні – він „не гірший за інших”. Якщо засвоєння шкільних знань учневі не під силу, ніякі „жалувані” бали не врятують його від гірких переживань своєї неповноцінності, які спричиняють негативне ставлення до школи, небажання вчитися.
„Вихідним для вчителя має бути прагнення домогтися, щоб усі учні неодноразово пережили почуття справжнього успіху”, стверджує сучасний дидакт початкової школи О.Савченко, наголошуючи, що„як сонце потрібне всьому живому, так і розвитку мотивації учення потрібні стимулююче середовище і цілеспрямований вплив через систему педагогічних прийомів”.Одним із таким методів, що суттєво збагачує навчальний процес сучасної школи, є метод проектів, використання якого дозволяє змінити традиційний підхід до навчання учнів.
Метод проектів не є принципово новим у педагогічній практиці, але разом з тим його сьогодні відносять до педагогічних інновацій ХХІ століття як такий, що передбачає вміння адаптуватися в світі, що стрімко змінюється. „Кинутий уперед” – є точним перекладом слова „проект”.

Блок ІІ. Презентаційний модуль.

Подивитися презентацію семенарського заняття можна тут.

Блок ІІІ. Рефлексивний модуль.
Пропонуємо до Вашої уваги низку питань з поданої проблеми. Ваші зауваження та пропозиції будуть корисними у нашій подальшій спільній праці.

1. В умовах оновлення системи освіти, на думку науковців, вчителю необхідно орієнтуватися у широкому спектрі сучасних інноваційних технологій, ідей та напрямків роботи.
Як ви гадаєте, чи може педагог вважатися освіченим фахівцем без вивчення широкого арсеналу освітніх технологій?

2. Поділіться думкою про сумісництво проектної технології з класно-урочною системою.

3. Останнім часом в практику шкіл активно впроваджується проектна тезнологія.
Чи цікавить Вас цей напрямок роботи?

Блок ІV. Колектор.

Брошурований збірник "Метод проектів у логічно-структурних схемах"

Просмотров: 1585 | Додал: Ксюша | Рейтинг: 5.0/3
Всего коментариев: 171 2 »
16 Ксюша  
0
Уважаемая Al!
Не можете воспользоваться материалом, потому что это моя ошибка. Сайт существует 3 год. А в том году делала реконструкцию сайта и изменяла содержимое страниц. Дизайн изменить-изменила, а забыла прописать новые адреса ссылок. Сейчас все исправила, ссылки прописала. Если Вам в вашей работе это поможет - буду рада этому.

17 Al  
0
Большое спасибо за помощь! Работаю в сельской школе, мало возможностей увидеть где-то что-то новенькое и интересное. Одна надежда на интернет. Такие сайты как Ваш очень полезное подспорье в работе. Очень приятно встретить такого отзывчивого и готового придти на помощь человека. Творческих успехов в работе и всех благ в новом году!

15 Al  
0
У цьому році почали роботу над проблемною темою метод проектів у навчанні та вихованні, дуже зацікавилися вашим семінаром. Та не можемо подивитись матеріали, кожна сторінка not found.

14 Акімова Ольга Олександрівна  
1
Акімова Ольга Олександрівна ( ЗОШ №4)
1. Вважаю,що вчитель повинен іти разом з часом і не відставати,не бути консерватором.Постійно відкривати для себе щось нове, вивчати й оволодівати інноваційними технологіями. Так і тільки так ми зможемо зрозуміти наших учнів,зробити навчання для них святом.
2. Виконуючи творчі проекти, учень набуває знань,які виходять за межі окремого предмета,за межі шкільного середовища,пов*язуючи учня з реальними соціальними проблемами.Можна поєднувати проектну діяльність з класно-урочною систеою,але,на мою думку,у початковій школі краще впроваджувати у позакласній діяльності.
3.Цікавить

13 марина  
1
Тищенко Марина Володимирівна, ліцей № 2
1 Не може
2. При використанні проектної технології у класно-урочній системі навчально-виховного процесу розкриваються великі можливості як для учителя. так і для учнів.
Я вважаю. що такий метод допомагає . в першу чергу. розвивати творчі здібності
учнів. стимулює до самостійного опрацювання нової інформації. проявити сою індивідуальність.
3. Цікаить.

12 Лепехина Т.Н.  
1
Лепехина Т.Н. Алексеева Л.Ф., ОШ № 2
Семенар был впервые проведен в такой интересной форме. Необычно...Интересно...Познавательно...Захватывающе...
Спасибо!!!

11 Natacha  
1
Лежава Наталья Николаевна, ОШ № 19
Я считаю, что метод проекта можно использовать в урочной и внеклассной деятельности, так как он позволяет развивать все группы компетентностей учащихся, их творческие способности, знакомит их с разными информационными источниками.

Гаврилова Елена Васильевна, ош № 7.
Проектная технология тесно связана с классно-урочной системой. Учебный процесс включает в себя систему уроков и внеклассных мероприятий. Ученики продолжают своё обучение и во внеклассной деятельности. Проекты служат развитию творческих способностей детей, расширяют их кругозор, пополняют словарный запас, учат работать в коллективе и группах, учитывая интересы и способности каждого учащегося.


10 Черватюк Ганна Михайлівна  
1
Черватюк Ганна Михайлівна ЗОШ 1-111 ступенів№6 місто Харцицьк
Дякуємо!
Семінар для вчителів початкових класів пройшов на високому рівні!
Ми вже впроваджуємо проектну діяльність у своїй роботі.
Бажаємо Вам успіхів!

9 виктория  
1
Чижко В.В., ХСШ № 25
1. Не может.
2. Используя проэктную технологию в классно-урочной системе, я добиваюсь того, чтобы каждый ученик класса получил задание своего уровня,которое его заинтересовало и застасвило заниматься самообразовательной деятельностью.
3. Интересует.Составила проекты по предметам: "Я и Украина"(природоведение) 3 кл., "Растения-часть живой природы","Я и Украина"(гражданское образование)-"Путешествие по карте Украины"

8 Генералова Е.Л.  
1
Благодарю за нестандартную форму проведения семинара. Получние информации возможно в домашних условиях. Элементы проектной деятельности использую в практике совей работы.

7 Людмила Викторовна  
1
Алёшина Людмила Викторовна,ОШ №5
Этот сайт поможет расширить ваши знания о проэктной технологии, и овладеть проэктно-технологической деятельностьююю!=)
Найти много нового и интересного!=)))

Вы сможите ориентироваться в современных инновационных технологиях!=)))


1-10 11-16
Добавлять материал могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
ЧАсиКИ
Календарь
Сайты образования
  • Министерство образования и науки Украины
  • Донецкий облИППО
  • Ассоциация творческих педагогов Донецкой обл.
  • Харцызский методический кабинет
  • Фоторепотажи
    Погода
    Афоризмы
    Друзья сайта

    Cеть учителей начальных классов
    Иловайский УВК №1
    Презентации для уроков. В помощь учителю.
    Copyright Анч © 2024