Наш опрос |
|
Наша кнопка |
Если Вам понравилcя сайт, то поставьте нашу кнопку на своем сайте или блоге
|
|
Приветствую Вас, коллега!
Вы зашли в раздел "Мои материалы".
Здесь можно познакомиться с официальными документами (приказы, положения к конкурсам), а также найти разнообразные методические продукты, которые помогут в организации профессиональной деятельности. Если Вам понравился раздел, или Вы нашли нужную информацию, оставьте, пожалуста, оценку в Мини-чате или Гостевой книге.
У листі УОН ДОДА від 19.08.2010 р. № 01/08-1525 "Про проведення Дня Знань і Першого уроку в 2010-2011 навчальному році" надано рекомендації до проведення Дня Знань і Першого уроку в 2010-2011 навчальному році, розроблені Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти. |
Яркая презентация поможет в доступной форме представить проектную технологию на пед.советах или родительских собраниях. |
Проектування в початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів бо зрозуміло, що бачити, як роблять інші і робити самому – речі абсолютно різні. Всі етапи проектної діяльності учнів початкових класів повинні ретельно контролюватися вчителями, бо і теоретичних, і практичних знань та вмінь в учнів - молодших школярів ще мало. Це з однієї сторони. З іншої, вчителі мають чудову можливість залучити до пошукової, творчої діяльності практично всіх учнів і в першу чергу – дітей з підвищеною навчальною мотивацією. |
Памятка предназначена для учащихся. Даст возможность самостоятельно создать последовательную защиту проекта.
|
Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. |
Поява нетрадиційного уроку в арсеналі організаційних форм навчання, як нам думається, обумовлена тим, що застигла форма і структура уроків, визначених дидактичними типологіями, не змогла вмістити всієї учительської творчої ініціативи та учнівської активності. У шкільній практиці при вивченні нового матеріалу вчителі активно використовують нетрадиційні уроки. А які типи нетрадиційних уроків існують ви можете дізнатися з цієї статті. |
Методичні рекомендації учителям щодо побудови уроку, самоаналізу уроку |
Брошурована методична скарбничка "Метод проектів у логічно-структурних схемах" надасть можливість вчителям або адміністрації завжди мати під рукою теоретичні аспекти проектної технології. |
Відомо, що вчитель працює на особистою проблемою 5 років. Від курсів до курсів. Приїджаючи на курси підвищення кваліфікації, педагог повинен надати докурсове завдання, тобто напрацьоване за міжкурсовий період. Дані рекомендації допоможуть оформити докурсові завдання. |
Вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень з предметів дуже кропітка праця. Які питання повинні вивчатися, на що треба звернути увагу перевіряючим. Цей алгоритм допоможе спланувати діяльність керівника експертної групи та її членів. |
1-10 11-20 ... 71-80 81-90 91-100 101-110 111-113 |
|
Афоризмы |
|
|