Наш опрос |
|
Наша кнопка |
Если Вам понравилcя сайт, то поставьте нашу кнопку на своем сайте или блоге
|
|
В разделе материалов: 33 Показано материалов: 21-33 |
Страницы: « 1 2 |
Проектування в початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів бо зрозуміло, що бачити, як роблять інші і робити самому – речі абсолютно різні. Всі етапи проектної діяльності учнів початкових класів повинні ретельно контролюватися вчителями, бо і теоретичних, і практичних знань та вмінь в учнів - молодших школярів ще мало. Це з однієї сторони. З іншої, вчителі мають чудову можливість залучити до пошукової, творчої діяльності практично всіх учнів і в першу чергу – дітей з підвищеною навчальною мотивацією. |
Памятка предназначена для учащихся. Даст возможность самостоятельно создать последовательную защиту проекта.
|
Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи. |
Поява нетрадиційного уроку в арсеналі організаційних форм навчання, як нам думається, обумовлена тим, що застигла форма і структура уроків, визначених дидактичними типологіями, не змогла вмістити всієї учительської творчої ініціативи та учнівської активності. У шкільній практиці при вивченні нового матеріалу вчителі активно використовують нетрадиційні уроки. А які типи нетрадиційних уроків існують ви можете дізнатися з цієї статті. |
Методичні рекомендації учителям щодо побудови уроку, самоаналізу уроку |
Брошурована методична скарбничка "Метод проектів у логічно-структурних схемах" надасть можливість вчителям або адміністрації завжди мати під рукою теоретичні аспекти проектної технології. |
Відомо, що вчитель працює на особистою проблемою 5 років. Від курсів до курсів. Приїджаючи на курси підвищення кваліфікації, педагог повинен надати докурсове завдання, тобто напрацьоване за міжкурсовий період. Дані рекомендації допоможуть оформити докурсові завдання. |
Вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень з предметів дуже кропітка праця. Які питання повинні вивчатися, на що треба звернути увагу перевіряючим. Цей алгоритм допоможе спланувати діяльність керівника експертної групи та її членів. |
Відділом культури та естетики Донецького облІППО представлено збірник методичних рекомендацій вчителям художньої культури щодо особливостей організації викладння предмета
|
Як оформити документацію Школи молодого вчителя? Що повинно бути у керівника Школи? Про це Ви зможете дізнатися з даних методичних рекомендацій. |
Не завжди є час читати фахову літературу, щоб оформити офіційну документацію. Розроблені методичні рекомендації нададуть можливість з'ясувати, які обов'язкові розділи повинні бути. Разраховано на керівників творчих об'єнань вчителів.
|
Збірник вміщує схеми та таблиці, що нададуть керівникам шкільних предметних науково-методичних комісій практичну допомогу при плануванні роботи та оформленні документації. Розрахована на керівника предметної науково-методичної комісії та вчителів.
|
Планування роботи МО вчителів потребує аналізу його роботи за попередній рік з усіх напрямів діяльності. Рекомендуємо керівникам ММО та ШМО вчителів здійснювати аналіз діяльності за алгоритмом, який представлено в рекомендаціях. |
|
|
Афоризмы |
|
|