З приходом до школи у житті дитини починається важливий етап. До дитини в цей період ставляться нові друзі, з'являються нові обов’язки,виникають нові стосунки з дорослими. Дуже важливо, щоб з перших місяців шкільного життя першокласники почували себе членами єдиного колективу, виявляли увагу один до одного, навчилися спілкуватися, цікавитися успіхами друзів,знаходити спільні інтереси. Саме організація колективно – ігрової діяльністі створює для цього сприятливі умови. Це є основою виховного проекту "Бджолярія"
В умовах розбудови демократичного суспільства формування ціннісних орієнтацій особистості набуває стратегічного характеру, тому що саме вони визначають поведінку людини. Проект « Відкриття» є практично-орієнтованим проектом. Проблема, на вирішення якої спрямований проект – створення виховного простору навчального закладу через формування ціннісних орієнтацій та розвиток ключових компетентностей учнів.
У матеріалах представлено тематичне планування змісту виховної роботи 1-4 класів. Планування зроблено відповідно до цінносних ставлень особистості молодшого школяра.
-Стаття "Цінності сучасної шкільної освіти" розкриває цілі виховної системи та поняття "цінність", "ціннісні орієнтації", ""ціннісне ставлення". Стаття створена на основі опрацювання книги О.Я.Савченко «Виховний потенціал початкової освіти».
Пособие О.Узоровой, Е.Нефедовой "Учимся писать печатными буквами" станет певой тетрадью дошкольника, которая поможет подготовить ребенка к обучению в школе.
Псобие авторов О.Узоровой, Е.Нефедовой "400 узоров для развития моторики мышц у детей дошкольного возроста" даст возможность подготовить ребенка дошкольного возраста к письму.