З приходом до школи у житті дитини починається важливий етап. До дитини в цей період ставляться нові друзі, з'являються нові обов’язки,виникають нові стосунки з дорослими. Дуже важливо, щоб з перших місяців шкільного життя першокласники почували себе членами єдиного колективу, виявляли увагу один до одного, навчилися спілкуватися, цікавитися успіхами друзів,знаходити спільні інтереси. Саме організація колективно – ігрової діяльністі створює для цього сприятливі умови. Це є основою виховного проекту "Бджолярія"
В умовах розбудови демократичного суспільства формування ціннісних орієнтацій особистості набуває стратегічного характеру, тому що саме вони визначають поведінку людини. Проект « Відкриття» є практично-орієнтованим проектом. Проблема, на вирішення якої спрямований проект – створення виховного простору навчального закладу через формування ціннісних орієнтацій та розвиток ключових компетентностей учнів.
У матеріалах представлено тематичне планування змісту виховної роботи 1-4 класів. Планування зроблено відповідно до цінносних ставлень особистості молодшого школяра.
-Стаття "Цінності сучасної шкільної освіти" розкриває цілі виховної системи та поняття "цінність", "ціннісні орієнтації", ""ціннісне ставлення". Стаття створена на основі опрацювання книги О.Я.Савченко «Виховний потенціал початкової освіти».